tisdag 17 maj 2011

kompisleden

På förmiddan var jag och min kompis Jennie ute och irrade omkring i skogarna kring Lugnet. Vi kom bla på kompisleden, vilket vi tyckte var väldigt passande just idag! :) Det blev en fin tur, trots att vi titt som tätt gjorde några felaktiga vägval. Som tur är tycker jag att det är sånna vägval som förgyller träningspassen :) Nu på eftermiddan gör jag så lite som möjligt. Jag och Lars har varit och handlat och tittat på lite True Blood. Jag har fastnat helt i den serien, kan inte slita mig! Snart blir det till att laga middag o sen blir det en lugn kväll :)


Här kommer en bild på min ring som jag köpte igår :) Gillar den jättemycket!
Jag har kommit på att jag nog nästan börjar bli överförtjust i smycken :)
Jag skulle kunna ha hur mycket som helst!




Ha en trevlig kväll allesammans!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar