tisdag 8 februari 2011

Avslutat SM

10 km klassiskt avslutades SM med. Ett bra klassiskt lopp för min del. Jag fick ett U23 guld även då (ett i torsdags också), och silvret gick till klubbkompis Therese som gjorde ett riktigt bra lopp :) Mitt SM blev bra, jag är nöjd med mina insatser :) Sprinten hade jag väl hoppats lite mer på, men med tanke på vilka som slog ut mig i kvarten så är jag rätt nöjd ändå :) Det har varit en riktigt rolig vecka, både i och utanför spåret.

Igår blev det en lugn o skön vilodag, och idag har jag hunnit med ett lugnt distanspass i sällskap av Therese o Jennie på morron o lite styrka på eftermiddan. Det var hur fint som helst, solen sken så fint :) Det är sånna här dagar som man inser varför man älskar att åka skidor så mycket! Sen har jag, hör o häpna, pluggat! Det är inte ofta jag kommer mig för att göra det, men idag kände jag för det så då blev det av :) Hoppas det kommer fler sånna dagar.

Imorrn ska jag träna två pass, träffa Mattis en sväng o sen ner på stan o göra några ärenden.

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar