fredag 11 februari 2011

Ica-loppet imorgon

Nu sitter jag hemma i Åsarna och laddar inför Ica-loppet som går av stapeln imorn. Jag kör den korta som är 17km, det känns som det räcker för mig. Det blir en riktigt bra genomkörare.

Den här veckan har jag varit inne i Ösd, och det har varit väldigt skönt. Jag har faktiskt längtat tillbaka dit nu, efter att ha varit hemma i Åsarna nästan hela tiden sedan parasiten kom till vattnet i Ösd. Det är roligt att vara där och pyssla lite, och bara vara. Man hinner med så mycket. Jag har tex fått äran att få vara med och inviga Thereses nya och nymålade köksbord :P, hunnit köpa och byggt ihop en garderob (med lite hjälp av Lars ;P), möblerat om i lägenheten, pluggat, tränat och vilat :) Träningen har gått vääldigt tungt. Det var länge sen min kropp var såhär trött kan jag säga, men det är väl som det ska vara :) Det har inte varit så mycket träning, men många tävlingar har körts och det har satt sina spår. Jag tror ändå att det ska vara bra imorn då jag har haft en riktigt bra vilodag idag :)


Nu blir det kvällsfika och sen tidigt i säng. Dröm sött! /Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar