fredag 18 mars 2011

Väldigt länge sen

Idag blir det bara en liten uppdatering på vad som händer just för tillfället så får jag ta en liten tillbakablick på vad som har hänt på sistone en annan dag.

I onsdags åkte jag sprint i Stockholm, och det var hur kul som helst. Strålande sol och varmt, det gillar jag. Man mår så bra och blir så pigg :) Åkningen tyckte jag kändes jättebra och jag är nöjd :) synd bara att alla andra åker så himla fort, jag hänger inte med. Inget avancemang från prologen, men ett bra race och ett bra kvitto på att kroppen är på G. Av oss nationella åkare var Lina den som var vääldigt nära att gå vidare, med nagellack på naglarna hade det gått tror jag ;) Sen begav vi oss till Falun för att fortsätta touren. Igår var vi ute och åkte runt banorna på morgonen, sen var jag hos Lina och tittade på när hon städade. Det var faktiskt underhållande :P Efter det var jag med Lars hela kvällen :)

Idag har prologen varit. Puh, vilken backe alltså. Det storsnöade o spåren blev väldigt sönderåkta, vilket gjorde det ännu svårare att ta sig uppför backen. Kroppen kändes pigg idag med, men lite trött blev jag allt mot toppen, men tyckte ändå att jag krigade på bra därifrån :) Jag är nöjd idag med!

Imorn blir det dubbeljakt, det ska bli väldigt roligt att köra. Yr visar finväder så vi hoppas att det stämmer :)

Nu måste vi sova. Vi hörs! Sov så gott! //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar