måndag 21 mars 2011

trött

Nu är den här tävlingsveckan över! Jaktstarten igår blev en riktig jakt, och jag blev trött :) Jag tyckte att jag inte hade något att förlora, så jag körde på hårt i början, men det visade sig att det blev lite för hårt för jag tröttnade på det andra varvet. Jag gjorde så gott jag kunde, och det räckte inte den här gången. Vem vet, nästa gång kanske det gör det!? :)

Vädret och förhållandena igår var iaf superbra, och det var hur varmt o skönt som helst :D Det kunde inte ha varit bättre!

Nu tänker jag ta det lugnt för på torsdag bär det av till Piteå för sista Team Sportia Cup-helgen och SM stafetten. Då vill jag vara laddad med positiva tankar och en massa energi och bara kunna köra allt vad jag har! :D

Ha en bra dag ute i det underbara vårvädret! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar