torsdag 24 mars 2011

väskan får allt stå kvar

En fullpackad väska står mitt på golvet, men den får allt stå kvar och vänta en tag till. Jag har varit ute och åkt skidor nu på morgonen och det känns inte helt 100. Jag har haft en brännande känsla i bröstet i några dagar, men känner mig inge konstig alls i kroppen så jag vet inte vad det är. Jag tycker att det borde bryta ut om det är nån förkyldning på G, men men. Jag och pappa bestämde oss iaf för att vänta tills imornbitti o se om det är bättre då. Det är ju sen start på prologen imorn så vi hinner ju upp om vi åker imornbitti oxå :)

Nåt positivt som jag får ta med mig är att jag får en dag till att plugga på, jippi! Men helt ärligt så hade jag hellre suttit i en bil påväg till Piteå nu :P Hoppas hoppas att jag är helt bra imorn!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar