fredag 7 oktober 2011

Bildspecial

Jag tycker mest om att titta på bilder när jag är inne på bloggar, så nu kommer det nästan bara bilder. Det finns så mycket som man vill visa att man har sett här nere :)

Här är utsikten från gondolen som vi fick åka med ner efter skidgångspasset. Usch vad det hissar i magen!

Linn och Jennie ser oförskämt pigga ut :P

Mitt sällskap under cykelturen. Det var ett av dom bästa cykelpassen som jag någonsin har kört :)

Allt vatten är så himla klart här

En kyrka som vi hittade på vårat cykelpass

En fin tur med stavar tillsammans med Mia Therese o Sanna :)

Världens sötaste lilla lamm. Den såg alldeles nykläckt ut :)

Lina ligger o vilar på hotellet under vilodagen...

...o sen fixade hon mina tånaglar :)



Dom här sista bilderna tycker jag visar precis hur en vilodag ska vara :)


1 kommentar:

  1. Hej Emma. Skönt gäng ni verkar vara där på bilden. :-) Är det ett typ av landslagsläger jag blev lite nyfiken :-) Är det flera av er där som har bloggar/vilka är ni? :-p Jag tycker det är dels skitkul att följa bloggar och sen jätteroligt att följa människor som jag på ett vis blir nästan lite avundsjuk på för ni har en enorm vilja och moral ni som tränar hårt för att nå era mål. Man önskar att man hade hälften av den viljan. :-) Du skriver jättebra blogg jag kommer följa den vidare. :-) Ha en bra vecka nu Emma och en riktigt skön lucia/jul och nyår. :-)

    SvaraRadera