tisdag 18 oktober 2011

Höst!

Nu är jag hemma från Toblach sen en vecka tillbaka. Sista dagarna där bjöd på riktig höst, kalla och klara dagar :) Träningen rullade på väldigt bra och jag känner att det går åt rätt håll. Efter lägret blev det lugna dagar med mycket slappande och mys i min lilla lägenget, och lite träning. Ingen jakt som planerat då pappa gick o blev förkyld. Kändes onödigt att vara uppi varann för jag vill ju inte bli sjuk nu :)

Igår stod det maxtest på schemat. Det brukar vara nåt som jag gruvar mig för, jag vill gärna se toppen av backen och veta vart målet är. Den här gången försökte jag att inte tänka alls utan bara köra mot mitt mål, som var att hänga i linan i taket. Det klarade jag av och jag tyckte dessutom att det var väldigt roligt. Det tar jag med mig. Jag är väldigt nöjd :)

Idag ska jag o pappa åka ner till Mora o övernatta hos Lars mamma o pappa, och imorn ska vi åka vidare till Torsby. Vi ska testa igenom lite skidor och samtidigt få lite skidvana. Det ska bli skönt att få komma på snö igen :)

In i betongröret!

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar