lördag 29 januari 2011

10e plats i klassisk sprint

Hur kan jag bli besviken när jag nådde mitt mål? Det är en fråga som jag ställer mig efter dagens sprint. Jag tyckte att det vore roligt och bra om jag kunde ta mig till semi idag, och det gjorde jag ju, men ändå lyckades jag fälla en och annan tår efter loppet. Jag ville så gärna gå till final när jag ändå var så nära, det var så himla surt att både trean och fyran i vårat heat gick dit. Det är väl det som grämer mig mest. Men men, jag får bryta ihop och komma igen tills på måndag. Dubbeljakt har passat mig bra tidigare, och jag hoppas att det gör det då med :) Imorgon ska jag bara ta det lugnt, åka ett pass här där vi bor på morron och sen inta ryggläge för att sen heja på juniorerna från sängen, via TVn :P  

Nu börjar jag sakna Lars jättemycket också, just för tillfället så är det det jag tycker är jobbigast. Han är i Turkiet på Universiaden och har blivit sjuk dessutom. Jag vill bara åka dit och vara där hos han :( Jag hoppas verkligen att han kryar på sig så pass att han kan åka på SM :) Det blir så tomt på nåt vis, och den där tomheten tycker jag inte alls om. Jag vill bara vara med han hela tiden, men som tur är har jag väldigt roliga kompisar här som gör att jag blir på gott humör ändå :) Vi har väldigt roligt tillsammans och peppar varandra hela tiden. Min kära vän Jennie tog en brons-medalj idag!!! :D Helt sjukt bra! Det är så bra för vi kan verkligen glädjas åt varandras framgångar :D Jag glömde bort mitt lopp rätt fort då jag fick se henne åka :D Hanna gick in på en fin fin 5e plats också, grattis till henne med :) Jag är imponerad av min lilla, men starka rumskamrat Lisa som var den ENDA tjejen som stakade sig runt i kvarten idag! Riktigt kul att se :) 

Nu ska vi försöka sova så vi orkar upp imorn :) 
Godnatt! Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar