lördag 8 januari 2011

Torsby tävlingsdag 1

Då så, nu börjar den här dagen gå mot sitt slut. Det har varit en vääldigt lång dag. Dagen började med en frukost, sen jogg, sen lite vila, och sen en frukost till. Jag är inget större fan av att starta så sent som kring 14, jag vill ha mitt gjort tidigt på morgonen :) men men, det går ju bra ändå. Loppet idag kändes bra, men jag vill så gärna åka lite fortare :) Jag vill ha det där lilla extra på slutet, då det bara går att åka jättefort och allt går av sig självt :D Det är något jag saknar, men jag hoppas att det kommer tillbaka snart :) Jag får ju en ny chans redan imorgon då det är masstart skate. Det ska bli jättespännande! :)

Efter loppet har vi bara tagit det lugnt, ätit en massa och joggat en sväng. Skönt att ut och röra på sig lite innan man ska lägga sig. Nu blir det kvällsfika och sen ska jag sova och ladda om inför morgondagen.

Sov så gott o dröm sött/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar