torsdag 13 januari 2011

Vilodag

Idag har jag haft en lugn och skön vilodag :) Dagen har spenderats hos momma och morfar. Jag gillar att vara där, det är så himla lugnt och fridfullt :) Vi har ätit god lunch och tittat på skidskyttet på tvn. Såg inte så himla trevligt ut med spöregn, hoppas vi slipper det ett tag framöver.

Starten på stafetten imorn går 21.00. Herregud, i vanliga fall sover jag ju nästan vid den tiden :P men men, det ska nog gå det med. Det positiva med att åka så sent är att det är mörkt, och när det är mörkt åker man
mycket fortare, eller ja, det känns som det går mycket fortare iaf :P Innan dess ska jag hinna med att köra ett lugnt pass tidigt på morron, innan spåren fylls med hundar och alla dess tillbehör. Det är nämligen hundtävlingar här hemma i helgen så jag tänkte passa på att träna innan. Sen blir det bara att ladda, ladda, ladda inför kvällen :)

Nu måste jag hoppa i säng så jag orkar upp i tid :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar