torsdag 27 januari 2011

Är det verkligen Estland vi befinner oss i?

Här kommer några bilder från dagen:

Lisa, jag o Jennie ute i det underbara solskenet


Så, är det verkligen Estland vi befinner oss i? En väldigt vacker vy från den klassiska delen av banan :)


The Swedish-Girl of the day :D


Jag ändrar mig, banorna var liiiite jobbigare än vad dom var när vi testade dom, men klart dom blir jobbiga när man tävlar. Det vore väl nåt fel annars?! Våran laginsats idag var bra, Jennie var den av oss som tog sig in på en topp 10 placeringen med en fin fin 8eplats :D GRATTIS TILL HENNE! :D Sen kom jag på 11e plats, Hanna på 14e och Lisa på 18e :) Nu hade vi tänkt att vi ska försöka förbättra våra placeringer för varje tävling, så det känns som att det här kommer sluta bra ;)

Idag ville jag iallafall åka fort, och det tyckte jag att jag gjorde :) Jag försökte gå ut hårt, sen tröttnade jag lite på andra varvet, men kunde ändå hålla i bra på sista :) Det kändes riktigt bra!
Nu blickar vi framåt mot nästa tävling som är den klassiska sprinten på lördag. Där tror jag att vi har stora chanser att nå framskjutna placeringar :)

Over and out /Emma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar