fredag 7 januari 2011

2011

Uppdatering sen sist:

Julen var mysig, mycket god julmat och många fina klappar blev det :) Det blev en väldigt bra jul träningsmässigt oxå, jag kunde träna på bra trots kylan, och det var så himla skönt :D Det känns som att det behövdes träning i den här kroppen.

Kring nyår spenderade jag min tid nere i Mora och Falun. Jag hann med två tävlingar, Grängesbergsloppet och Morapinglan. Kroppen känns pigg och det känns som jag är påväg uppåt. Morapinglan var ett stort steg i rätt riktning, det kändes riktigt bra. Det var hur skönt som helst för både kropp och knopp :)

Just nu befinner jag mig i Torsby för Skandinavisk Cup/Team Sportia Cup. Imorgon är det 10km klassiskt. Det ska bli så roligt, var länge sen nu. Banorna var väldigt tuffa och fina :) På söndag är det masstart 10km skate, det ser jag oxå fram emot.

Nu blir det promenad och sen middag på det :)

Jag kommer med rapporter om racet imorn :)

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar