onsdag 26 januari 2011

Framme

Vid tvåtiden igår landade vi på vårat sporthotell. Båtresan hit gick bra, vi hängde mest i taxfreen. Det var väl det enda man kunde göra som skidåkare på en sån där färja ;) Jag och Lisa testade fina mössor (bilden nedan). De nya Sverigemössorna kanske!? Annars hände väl inte så mycket mer, Selin gjorde en liiiten felkörning när vi skulle till Värtahamnen, sen hade Lisa glömt sin tandborste så hon gjorde en liten provisorisk sådan, i form av en tops ;) mums.



Vi hann även upp och köra banorna igår när vi kom fram. Dom var tuffa, men ändå inte lika tuffa som vi hade förväntat oss att dom skulle vara. Som dom säger, TV-bilden ljuger ;)

Imorse var vi ut och körde lite tävlingsförberedelse på banorna och hejade på juniortjejerna som hade sin första distans på JVM. Det var roligt att se och man blir så sugen själv på att tävla. Jag tycker att det känns bra och hoppas att kroppen och åkningen ska fungera bra imorn :) Nu på eftermiddan har jag testat ut två par skidor inför tävlingen, dom verkar också vara bra :)

Boendet är även det bra och våra kockar sköter sig utmärkt med maten :) (som ni märker är det mest bra ;P) Nu börjar jag bli hungrig så jag väntar bara på att få gå iväg och äta lite middag :) Ikväll blir det laddning på hög nivå och imorn ska vi köra fort!!!

Vi hörs imorn/ Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar